Cennik

Koszt naszych usług uzależniony jest od ilości dokumentów miesięcznie. Ceny zawierają także dokładną analizę przygotowawczą struktury dokumentów generowanych przez Państwa firmę. Do każdego Klienta podchodzimy indywidualnie, także w ustaleniu cennika naszych usług, który zależy od wielu czynników, w tym:

  • Rodzaju ewidencji księgowych,
  • Ilości dokumentów,
  • Wielkości zatrudnienia,
  • Specyfikacji działalności firmy

Cennik usług podstawowych:

  • Ryczałt
    • Ryczałt / karta podatkowa od 100zł netto
    • Ryczałt / karta podatkowa + ewidencje VAT od 150zł netto
  • Podatkowe księgi przychodów i rozchodów
    • Książka przychodów i rozchodów bez VAT do 5 wpisów 100zł netto
    • Książka przychodów i rozchodów bez VAT do 10 wpisów 200zł netto
    • Książka przychodów i rozchodów bez VAT do 25 wpisów 300zł netto
    • Książka przychodów i rozchodów + ewidencje VAT do 5 wpisów 150zł netto
    • Książka przychodów i rozchodów + ewidencje VAT do 10 wpisów 250zł netto
    • Książka przychodów i rozchodów + ewidencje VAT do 25 wpisów 350zł netto
    • Rozliczenie transakcji WNT, WDT, ewidencja różnic kursowych - dodatkowo 100zł netto miesięcznie
    • ZUS właścicieli (miesięczna obsługa właściciela) 35zł netto
  • Kadry i płace
    • Kadry i płace za 1 pracownika (etat i umowy cywilnoprawne) 35zł netto za osobę miesięcznie
  • Księgi rachunkowe
    • Księgi Rachunkowe do 10 wpisów 400zł netto
    • Księgi Rachunkowe do 20 wpisów 600zł netto
    • Sporządzenie deklaracji bez księgowań35zł netto za sztukę
    • Rozliczenie transakcji WNT, WDT, ewidencja różnic kursowych - dodatkowo 100zł netto miesięcznie
    • Cennik dla Stowarzyszeń, Fundacji i Związków Zawodowych nie prowadzących działalności gospodarczej do 10 dokumentów 150zł netto
    • Cennik dla Stowarzyszeń, Fundacji i Związków Zawodowych prowadzących działalność gospodarczą do 10 dokumentów 250zł netto
    • Dodatkowa sprawozdawczość - za każdą rozpoczętą godzinę 150zł netto
    • Obsługa Biegłego Rewidenta - przygotowanie zestawień, wydruków - 80 zł za każdy rozpoczęty dzień trwania
    • Usługi w zakresie realizacji różnych zleceń dotyczących finansowej i formalnej strony prowadzonej działalności, a nie wchodzące bezpośrednio w zakres prowadzenia powierzonej rachunkowości - za każdą rozpoczętą godzinę 100zł netto
    • Obsługa kontroli - 80 zł za każdy rozpoczęty dzień trwania
    • Analizy, zestawienia, raporty - za każdą rozpoczętą godzinę 150zł netto

Powyższy cennik nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego

Na skróty

+48 502 599 739 / dobraksiegowa@onet.pl

ul. Mołdawska 7a m 248
02-127 Warszawa

Mapa dojazdu

realizacja: msolution